Γερμανία: Πολλαπλασιάζονται οι πωλήσεις ηλεκτρονικών βιβλίων
Έντονη ανοδική τάση εμφανίζουν οι πωλήσεις ηλεκτρονικών βιβλίων και ηλεκτρονικών αναγνωστών στη Γερμανια σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των τριων μεγάλων ηλεκτρονικών βιβλιοπωλείων, Thalia, Weltbil και Libri.
Το Thalia, αλυσίδα τούβλινων βιβλιοπωλείων και το μεγαλύτερο γερμανικό ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο,
ανακοίνωσε ότι το Δεκέμβριο ο ηλεκτρονικός αναγνώστης του Oyo Reader (6 ίντσες, οθόνη αφής, WiFi, €139) ήταν ανάμεσα στα 5 προϊόντα με τις μεγαλυτερες πωλήσεις. Το Thalia άρχισε να πουλάει τον Oyo το Νοέμβριο και είναι ενδιαφέρον ότι οι περισσότερες πωλήσεις της συσκευής έγιναν μέσα στα καταστήματα και όχι online. Οι πωλήσεις ηλεκτρονικών βιβλίων το Δεκέμβριο σημείωσαν αύξηση της τάξης του 200% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2009.
Το ηλεκτρονικό βιβλίοπωλείο Weltbild ανακοίνωσε ότι πούλησε το σύνολο της τέταρτης παραγγελίας ηλεκτρονικών αναγνωστών Aluratek Libre (5 ίντσες, €99), ενώ πωλήσεις ηλεκτρονικών βιβλίων ήταν περισσότερο από τέσσειρις φορές μεγαλύτερες σε σχέση με πέρυσι, με ιδιαίτερη ζήτηση ειδικά για τα βιβλία λογοτεχνίας.
Τέλος, το βιβλιοπωλείο Libri, που προωθεί τον ηλεκτρονονικό αναγνώστη Acer LumiRead (6 ίντσες, QWERTY πληκτρολόγιο, WiFi στα €179, 3G στα €229), ανέφερε ότι αύξησε τις πωλήσεις των ηλεκτρονικών βιβλίων, καθώς πρόσθεσε 11.000 νέα τίτλους ηλεκτρονικών βιβλίων στο δεύτερο εξάμηνο του 2010.
Παρά την ενίσχυση των πωλήσεων e-books, παραμένουν ακόμα ασήμαντες σε σχέση με τις πωλήσεις των τυπωμένων βιβλίων. Το 2010 οι πωλήσεις βιβλίων συνολικά εμφάνισαν οριακή αύξηση της τάξης του 0.4%, αν κα το Δεκέμβριο έπεσαν κατά 5%.
Οι χαμηλές τιμές των ηλεκτρονικών αναγνωστών, ειδικά για τα ευρωπαϊκά δεδομένα, πρέπει να εξηγούνται από την επιδότηση της τιμής τους από τα βιβλίοπωλεία με την προοπτική των πωλήσεων ηλεκτρονικών βιβλίων, σύμφωνα με το μοντέλο που ακολουθείται και στις ΗΠΑ.
Διαβάστε επίσης:
- 9% των βιβλίων που πωλούνται στις ΗΠΑ είναι ebooks
- OverDrive: Τριπλασιάστηκε ο δανεισμός e-books από τις βιβλιοθήκες το 2010
Πηγή: buchreport via Publishing Perspectives