Παρουσιάστηκε το έργο Lifelong Readers 2.0 στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Παρουσιάστηκε την Τρίτη, 6 Ιουνίου, σε σχετική εκδήλωση στο Πανεπιστήμιο Αθηνών το ερευνητικό έργο Lifelong Readers 2.0 (LiRe 2.0) στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+. Η παρουσίαση έγινε σε περισσότερους από 165 τελειόφοιτους φοιτητές της Αγγλικής Φιλολογίας από τις εκπαιδευτικούς των Εκπαιδευτηρίων Δούκα Φώνη Κόρμπη και Νατάσα Μπαμπλαδήμου, καθηγήτριες Αγγλικών Γυμνασίου-Λυκείου, και τη Helen Bonanou, Συντονίστρια Αγγλικού Τμήματος Νηπιαγωγείου-Δημοτικού.
Το κοινό ενημερώθηκε για την εργαλειοθήκη του έργου στο οποίο περιλαμβάνονται ερευνητικά δεδομένα και βέλτιστες πρακτικές για την προώθηση και καλλιέργεια αναγνωστικών δεξιοτήτων με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων, όπως τα social media, τα blogs και τα wikis (Web 2.0 tools). Επίσης, οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να εγγραφούν στην εκπαιδευτική πλατφόρμα του έργου, να εξοικειωθούν με επιλεγμένα ψηφιακά εργαλεία και να χρησιμοποιήσουν το διαθέσιμο πρότυπο διδακτικής ενότητας να σχεδιάσουν μια δράση δικής τους έμπνευσης. Περισσότερες πληροφορίες για τη δράση είναι διαθέσιμες στη διεύθυνση www.lifelongreaders.org.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης ο Μιχάλης Καλαμαράς παρουσίασε το vivlio που έχει συμπεριληφθεί ανάμεσα στις βέλτιστες πρακτικές που καταγράφηκαν στο Lifelong Readers 2.0. To vivlio είναι ένα εκδοτικό πείραμα της thinking για τη δημιουργία μια σειράς κλασικών αγγλόφωνων βιβλίων με επιμελημένες έντυπες και ψηφιακές εκδόσεις εμπλουτισμένες με πρόσθετο υλικό για τη βέλτιστη αναγνωστική εμπειρία.